bebek bakımı

Fatma  profile picture

Fatma |

Merhaba, bebegine destekli/desteksiz bakan anneler, bu süreçte nasıl bir yol izliyorsunuz? bebek bakımı, ev işi, kişisel bakım vs. ile alakalı bir programınız oluyor mu? Fikirlerinizi paylaşır mısınız? ben bebek uyurkende uyanıkkende sürekli bir hareket halindeyim. Bazen babasına bırakıp banyoya giriyorum veya markete gidiyorum o zaman bile koşa koşa hallediyorum işlerimi. Anlamadim acaba bir şeyleri yanlış mı yapıyorum? :(

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

Gokdenizinannesi profile picture

Bebeğim 4.5 aylık etrafı izlemeyi çok seviyor o yüzden genellikle uyanıkken birlikte iş yapıyoruz o beni izliyor oyuncaklarını veriyorum eline onlarla oyalanıyor uyurken de dinleniyorum bence bide öyle deneyin hem vaktiniz de geçmiş oluyor 😅

bebek bakımı için cevap | Momy