bebek bakımı

Ruh Sağlığı & DestekÇalışan Anneler
f3ffab0e profile picture

f3ffab0e |

selam herkese 6 aylık bebeğim var eşim sanayide calisiyor ve genelde hep mesaide bebekle hep ben ilgileniyorum annem ve kayinvalideme gidiyorum ama ordada yaşıtım kimse yok canım sıkılıyor siz bebeklerinizle gündüzleri neler yapıyorsunuz benimki suan 2 saatte bir uyuyor onun haricinde hep oyun oynuyoruz parka çıkıyoruz ama buda beni mental olarak yoruyor çünkü hep aklimda şimdi bunu yapmam lazim diye dolaşıyorum aksam 9 10 arası uyuyor bu sefer benim canim yemek yemek istiyo aşırı kilo aldım tavsiyeleriniz neler ben hem çocuğa hem kendime nasıl yeticem.

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

Seyma profile picture

Merhaba, her şeyden önce sizin iyilik hâliniz önemli siz iyi olursanız bebeğinizde iyi olur. Yazdıklarınızdan bir anne olarak yapmanız gerekenleri fazlasıyla yapıyorsunuz gibi anlıyorum. Anne olunca kendimizi bir kenara bırakıp sadece “Anne” kimliğiyle varolmak zorundaymışız gibi hissettiriyorlar. Lütfen kendinizi önemseyin inanın mutlu anne = mutlu bebek/çocuk. Ne yazık ki sosyal medyada gördüğümüz mükemmel anneler, mükemmel hayatlar, hiç dağılmayan evler ve sanki zahmetsizce sürekli bakımlı görünen insanlar gerçek değil. Bunları gördükçe bazen yetersiz hissedebiliyoruz.

Yanıtlar

f3ffab0e profile picture

f3ffab0e

teşekkür ederim yanıtınız için aslinda kendimi motive etmeye çalışıyorum yani bebeğime baktığım için mutsuz yada ondan dolayi yorgun degilim ama 14 yasindan beri çalışıyorum suan 28 yasindayim ve evde nasil oyalanilir neler yapilir bilmiyorum bebegim kucuk olduğu icin ve bütün arkadas cevrem çalıştığı icin kendim yalnız kalmis hissediyorum

9fa2ec12 profile picture

9fa2ec12

o kadar aynıyız ki bende 28 yaşındayım ailem ve kocamın ailesi uzakta oturuyor. gün boyu ne yapicam diye düşünmekten yoruldum. çok merkezî olmayan bu yerde oturuyorum dışarı bile çıkmak benim için çok Zor bebeğim neredeyse 5 aylık. çok yoruldum.benimkini biraz oyalayan tek şey biraz kitap okuma. o kadar kilo aldım ki bırak kıyafetlerimi AVM de denedigim hiç bir şey olmuyor. şuan beklediğim tek şey akşamları kocamla izlediğimiz film serisi.

Yanıtlar

f3ffab0e profile picture

f3ffab0e

allah yardımcımız olsun inanin ben en son ne zaman iki satır bişey okudum bi film izledim hatırlamıyorum bile

2aac0511 profile picture

2aac0511

o kadar aynı şeyler ki, bende gurbetteyim ve burada kimsem yok, havalar iyi olduğunda dışarı çıkartıyorum, kızım çoğu zaman uykuya direnen bir bebek o yüzden genelde uyutmakla uğraşıyorum, 6 ay 20 günlük şu an ve yetişemiyorum çocuğa günün nasıl bittiğinden haberim yok sürekli koştur koştur bişeyler yapıp duruyorum, 9 gibi uyur eşim kahve yapar 10 da da ben uyurum ve kapanış, 1.5 senedir arkadaş ortamım olmadı 1.5 senedir kız kıza oturup çay kahve içmedim. dert yanmış gibi oldum biraz ama seni çok iyi anlıyorum güzel anne ✨🧚‍♀️

Yanıtlar

f3ffab0e profile picture

f3ffab0e

işte kendi yaşayan anlıyo zaten halimizden şimdi baska birine olanlari anlatsam sanki çocuğumu istemiyomus ondan bıkmış gibi konusuyolar oysaki ben ondan bıkmadım her gün ayni şeyleri yaşamaktan bir sıcak kahve içmemekten yada en kötü bir parka çıkmak için bile bir saat evde hazırlık yapmaktan yoruldum