Benimde 2 hafta kadar öndeydi gebelik şekeri çıktı son aylar diyet yaptım hiç kilo almadım bebeğim biraz daha tombul doğdu çok şükür bir sorun çıkmadı
Benim bebeğim önce gidiyordu merak etme sonlara doğru normale dönecek hiç bir sorun da olmuyor
Merhabalar bebeği haftasına göre önde giden varmı aceba 27 haftada 29 gbi kilosu bi sorun oluyır mu