486cbc60 |
adı sanırım milia diye geçiyor. bunlar tahmini ne zaman yok olur. beyaz beyaz kabarcık var insanın patlatası geliyor dokunmayın diyorlar ama 😅
486cbc60 |
adı sanırım milia diye geçiyor. bunlar tahmini ne zaman yok olur. beyaz beyaz kabarcık var insanın patlatası geliyor dokunmayın diyorlar ama 😅
Benm bebeğmdede çıkmıştı, 7 haftalığız şuan şükür geçti, hiç birşey sürmedim bende yüzüne, krem bile.