Bebeğim kucağıma aldığım da ağlıyor emmiyor

1d1f0e7d profile picture

1d1f0e7d |

Bebeğimi kucağıma aldığım da ağlıyor emmiyor asla gazı yok biseyi yok 2-2.5 aylığız sanarsınız kolumda dikenler var çığlığı basıyor emziremiyorum yatarken zar zor emzirebiliyorum anlanıyorum meme reddi mi oluyor ne oluyor sadece geceleri emzirebiliyorum kolumda ondada uykulu halindeyken neden oluyor aceba

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

asli1453yuksel profile picture

Kızım doğduğunda bile memeyi çok zor tuttu, sütüm geç geldi derken tek göğsümü emdi bi süre, tam alıştı derken 5. Ayda hem uyku gerilemesi hem meme reddini aynı anda yaşadık.. Zaten mama destekli gidiyorduk, meme reddinden sonra daha tutmadı, benimde sütüm hep gitti.. O arada tekrar hamile olduğumu öğrendim 😬 Şu an 3 aylık oğlum o da bi dönem sütüm tazyikli olduğu için kendini geri atıp duruyordu, süt boğazına kaçıp ağlıyordu ama sadece anne sütü aldığı için mecbur emdi.. Bende peşini bırakmadım her ağladığında meme verdim

Bebeğim kucağıma aldığım da ağlıyor emmiyor için cevap | Momy