e9056e90 |
22 günlük bebeğim var 3 gündür kaka yapamıyor gazını ne kadar çıkarsam da ıkınması çok oluyor ne yapmam lazım
e9056e90 |
22 günlük bebeğim var 3 gündür kaka yapamıyor gazını ne kadar çıkarsam da ıkınması çok oluyor ne yapmam lazım
İlk 3 ay çok normal bir durum kasları gelişmediği için oluyor gazını kendi cikarabildigi zaman geçecek bu durum