bebeğim halen az ve sık emiyor

EmzirmeÜrün & Alışveriş
4c954b92 profile picture

4c954b92 |

4ay bitti normalde 3-4 saatte bir emmeli diyorlar benim bebeğim yarım saatte bir 5dkdan fazla emmiyor. gazdan şüpheleniyordum önceleri ama halen devam edince insan merak ediyor. kilo alım hızı da çişli bez sayısı da düştü 3 kere dolu bez değişiyor. ilk ay 900 gr almıştı sonra az sık emmeye başladı aylık 400-500 arası almış hep.. gece de sık emiyor 1.5-2 saatte bir hatta uyanmaya yakın saatte bir.. bu normal bir süreç mi? böyle beslenen bebeği olan var mı

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

54d1841d profile picture

54d1841d

canım kımı 5 dk da verimli emer yeter dk vs takılma bez sayısı keyfi aylık kontrolu ıyıyse yetiyordur merak etme

Yanıtlar

4c954b92 profile picture

4c954b92

ebe de kontrolünde normal dedi ama yine de emin olamadım

783b147c profile picture

783b147c

Merhaba bende aynı durumdaydım sonra öğrendim ki benim bebeğim atıştırma emmesi yapıyormuş ve bu yüzden kilo alımı yavaşladı çişli bezi yavaşladı öğün emmesi yapması lazımmış dediğiniz gibi 3-4 saate bir emmesi lazım ve benimkinin gaz problemi bitti böylwlikle artık 3-4 saate bir emziriyorum korkmayın aç kalır diye alışıyorlar bir hafta on günde gece de artık 4 saate bir emziriyorum çok rahatladık biz alıştı

Yanıtlar

4c954b92 profile picture

4c954b92

ne zaman bitti gaz problemi? bizimki azaldı ama halen devam ediyor. öğün emmesi için biraz acıkması artsın diye bekletiyorum yine de 5dkyı geçmiyor

783b147c profile picture

783b147c

Aslında tam anlamıyla bitmedi sadece kendi daha rahat çıkartıyor 4 buçukta falan rahatladı. Bende aynı başladım 4 saatte bir emzirmeye çok az emdi ama bir kaç günde düzeldi ayrıca bazen hala aynısını yapıyor şuan 5.5 aylık bir kaç dakika ara veriyorum ama bekliyorum tekrar meme teklif ediyorum bazen devam ediyor bazen etmiyor yine de 3-4 saati bekliyorum ama hiç aç olmuyor korkmayın açlıktan birşey olmaz alışana kadar biz düzene oturttuk artık 3-4 saatte bir emiyor sürekli aç mı şüphem yok artık saati gelince yer kilo artışı normale bindi mesela gaz problemi ortadan kalktı siz biraz acıkmasını bekliyorum dediniz ya muhtemelen aç diye düşünüp tekrar meme teklif ediyorsunuz az emip bırakıyor bu arada benim bebeğim max 10-15 dk emiyor ama doyuyor çene kasları geliştiği için hızlı emiyorlar artık bu aylarda biraz bebeğinize bırakmanız lazım sadece besin aralarını biraz açın daha düzene giriyor herşey

783b147c profile picture

783b147c

Yarım saatte bir kendinizi düşünün acıkmazsınız ama birşeyler atıştırırsınız aynı onlarda öyle biraz acıkma fırsatı vermeniz lazım ağlıyorsa bu arada muhtemelen gazı vardır o açlık değildir yani

4c954b92 profile picture

4c954b92

evet farkediyorum aranıyor ama gaz çıkarmak için emmek istiyor tam emerken gerinip gaz çıkarıyor rahatlayıp memeyi de bırakıyor. acıkmasını bekleyeyim derken kiloda düşüş oldu ama işte. bu yüzden bıraktım ne zaman isterse verdim korktu emdi uykusu geldi emdi sıkıldı emdi 3. ay emzik gibiydim. hemen emziğe alıştırdım. bazen kabul ediyor bazen etmiyor canı isterse emzik kullanıyor. iyice ona sarsa beni çok emmeyecek. bi de atak zamanı biri bitse diğeri başlıyor hep emme derdinde.. bu yüzden de çok gazlı.

4c954b92 profile picture

4c954b92

biraz kendine gelsin keyifli bir gün başlayacağım dediğiniz gibi inşallah toparlarız teşekkür ederim ☺️

630b7256 profile picture

630b7256

Benim bebeğim 5 aylık o da aynı anlattığınız gibi saat başı emiyor ve 5 dk. Geceleri özellikle cok zor oluyordu uyku sürekli bölününce. Ben aksam yatacağı zaman sütümü sağdım ve biberonla verdim. tek seferde doyacagı kadar sütü içince daha uzun uyudu. Artık böyle yapıyorum gece uykularımızı alabiliyoruz en azından

Yanıtlar

4c954b92 profile picture

4c954b92

hiç biberon denemedim teşekkür ederim deneyeceğim ☺️

4c954b92 profile picture

4c954b92

kaç ml verdiniz?

4c954b92 profile picture

4c954b92

biberon denedim yine 5dkyı geçmeden tepinerek ağlamaya başladı değişen bişey olmadı maalesef

duygukann07 profile picture

Bana gazdan yapıyor gibi geldi çünkü 2 ve 3. ayda bizde de aynıydı durum gaz sancısı geldikçe emmek istiyor emdikçe daha çok gaz oluyor sonsuz döngü gibi şuan 4 aylık yine gazi var ama kendisi çıkarmaya başladı emme aralıkları arttı biraz.

Yanıtlar

4c954b92 profile picture

4c954b92

haklısınız gazın etkisi var zaten başlarda gazdan dolayı diye düşündüm ama üst gazı hep almama ve alt gazı çıkarmama rağmen devam ediyor artık eskisi kadar aşırı gazlı değil kendi dönerken çıkartıyor sanırım sebebini çözdüm başka yöntemler denicem işe yararsa sebebini anlamış olucam