Fatma |
marketlerdeki bebe bisküvileri kullanılabilir mi? Güya üzerinde 6.aydan sonra kullanilir yaziyor ama içinde de şeker var. kullanan var mı aranızda ya da Kendiniz mi yapıyorsunuz?
Fatma |
marketlerdeki bebe bisküvileri kullanılabilir mi? Güya üzerinde 6.aydan sonra kullanilir yaziyor ama içinde de şeker var. kullanan var mı aranızda ya da Kendiniz mi yapıyorsunuz?
20 aylık tadına dahi bakmamıştır kendim evde yaptım ( şekersiz elma suyu ile tatlandırılmış ) sevmedi bi daha da yapmadım çokta eksikliğini hissetmedim mümkün olduğunca tatlı ve bu tarz şeylerden uzak tutuyorum alışmaması için eğer eksiklik hissetmiyorsanız hiç vermeyin derim faydası yok zararı var
edc628bc
Ben organik bebe bisküvisi kullanıyorum. İçerikleri temiz geldi bana. Arada veriyorum bebeğime, sevdi. Markettekiler de şeker ve koruyucular var kullanasım gelmedi