Bebe biskübisi hakkında

Bebek (6-12 Ay)Çalışan Anneler
Fatma  profile picture

Fatma |

marketlerdeki bebe bisküvileri kullanılabilir mi? Güya üzerinde 6.aydan sonra kullanilir yaziyor ama içinde de şeker var. kullanan var mı aranızda ya da Kendiniz mi yapıyorsunuz?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

Sibelyılmaz profile picture

20 aylık tadına dahi bakmamıştır kendim evde yaptım ( şekersiz elma suyu ile tatlandırılmış ) sevmedi bi daha da yapmadım çokta eksikliğini hissetmedim mümkün olduğunca tatlı ve bu tarz şeylerden uzak tutuyorum alışmaması için eğer eksiklik hissetmiyorsanız hiç vermeyin derim faydası yok zararı var

edc628bc profile picture

edc628bc

Ben organik bebe bisküvisi kullanıyorum. İçerikleri temiz geldi bana. Arada veriyorum bebeğime, sevdi. Markettekiler de şeker ve koruyucular var kullanasım gelmedi