Baş ağrısı

nrmn90_yldrm profile picture

nrmn90_yldrm |

14+2 günlük gebeyim dün akşam sol gözüme ağrı girdi daha sonra ağrı sol başıma yayıldı 24 saat oldu hala ağrı geçmiyor hafifliyor ama tam geçmiyor asla ne yapmam lazım tansiyonum normal çıkıyor

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

kelesezgi92 profile picture

Östrojen ve progesteron hormonlarının yükselmesine bağlı baş ağrıları oluyor maalesef. Benim uzun sürmüştü, kimisinde hiç olmuyor. Ağrı kesici de kullanamıyor insan bu süreçte. Sabretmek gerek :)