Ayak üstüne basma

Yenidoğan (0-6 Ay)Doktor & Hastane
kizilzeynep69 profile picture

kizilzeynep69 |

Merhaba sevgılı anneler ve ferzan hanım bebegım suan 6 ay 8 günlük etrafımdakı ınsanlar bebegımın ayaklarının ustune basmadıgını soyluyorlar bende cok tedırgın oldum 2 aylıkken kalca ultrasonu yapıldı ve hıcbır sorun yok dendi ben bıraz küçük oldugu ıcın normal dıyorum ama cok tedırgınım

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar