Atopik cilt

d0eb6efc profile picture

d0eb6efc |

Bebeğim 4.5 aylık atopik ciltli kollarında bacaklarında kızarık ve kuruluk var son zamanlarda yanağında da kızarıklık arttı mustela strelatopia serisinin şampuanı ve kremini kullanıyoruz ama geçmedi arada bir geçiyor arada bir alevleniyor önerisi olan var mı doktor kortizonlu krem önerdi

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

silayayann profile picture

benim bebeğimde de aynı sorun var o seriyi kullanıyorum su sıcaklığına dikkat etmekte fayda var kortizonlu krem verdi doktor ben kullandım öylelikle alevlenmesi geçti

Atopik cilt için cevap | Momy