2f353c80 |
Merhaba yakında doğumum olacak ateş ölçer almak istiyorum. Braun 6525 modeli fiyat olarak çok yüksek gibi geliyor. Aynı markanın 3030 kodlu ürünü var daha uygun. 3030 kodlu olanı kullanan var mı acaba
2f353c80 |
Merhaba yakında doğumum olacak ateş ölçer almak istiyorum. Braun 6525 modeli fiyat olarak çok yüksek gibi geliyor. Aynı markanın 3030 kodlu ürünü var daha uygun. 3030 kodlu olanı kullanan var mı acaba
direct Nexus hem alın hem kulak ateş ölçeri tavsiye ederim 850 TL fiyatı e bebekte birde karşılaştırabilecegin bir koltuk altı ateş ölçer alabilirsin
Yanıtlar
2f353c80
Doğru ölçüyor mu peki yanlış ölçtüğüne dair yorumlar gördüm
Nexus benim de tavsiyem. özellikle kulak ölçümü ile kıyas ettim doğru ölçüyor. cebinize de fayda sağlar
Ben de nexus kullanıyorum 4 farklı modu var alın,kulak içi, bebek ve oda ısısı ölçme gayet güzel bi ürün
Yanıtlar
2f353c80
Doğru ölçüyor mu peki yanlış ölçtüğüne dair yorumlar gördüm
Bende nexus kullanıyorum bence evet doğru yerden ölçerseniz ölçümü doğru yapıyor, odanın iç sıcaklığını bile ölçüyor fazla para vermeye gerek yok bence
Yanıtlar
2f353c80
Doğru yerden derken ölçümü nasıl yapıyorsunuz acaba
40f46f96
Ben de nexus kullandım. Doktor bana kendinizi ölçün 36.5 nerenizse çocuğunda orasını ölçün demişti. Ama kulak içi genelde doğru çıkıyor aşağı yukarı. Ben bir de manuel koltuk altından ölçüp karşılaştırıyorum genellikle.