df76feaf |
2.ay aşıları 60 gün civarı mı yapılıyor yoksa daha geç mi? Bir şey fark eder mi?
df76feaf |
2.ay aşıları 60 gün civarı mı yapılıyor yoksa daha geç mi? Bir şey fark eder mi?
ben bütün aşılarına ayına girdiği gün yaptırıyorum bir sıkıntı olmuyor.