Aşı

9e58b3ef profile picture

9e58b3ef |

Rota ve menenjit aşılarını ilk hangi ayda yaptırdınız? Hangi marka aşı tercih ettiniz ve bebeğinizde yan etkiler oluştu mu?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

asli1453yuksel profile picture

Rotavirüs aşısı 3. Ve 5. Ayda yapıldı.. O aylarda aşı olmadığı için.. Rotarix markasını önermişti doktorumuz 2 doz şeklinde... Bir de 3 doz olan marka var ama adını hatırlamıyorum şu an... Ağızdan yapılan bir aşı, bebeğiniz ne aç olacak ne de tok, kusarsa boşa gidebilir malum ücretli aşı 🤭 hiçbir yan etki yapmadı bizde ama diğer aşılara karşı ateş felan olduysa bebeğinizde bunda da olabilir, aynı şekilde çok çıkarsa calpol verebilirsiniz...

Aşı için cevap | Momy