9e58b3ef |
Rota ve menenjit aşılarını ilk hangi ayda yaptırdınız? Hangi marka aşı tercih ettiniz ve bebeğinizde yan etkiler oluştu mu?
9e58b3ef |
Rota ve menenjit aşılarını ilk hangi ayda yaptırdınız? Hangi marka aşı tercih ettiniz ve bebeğinizde yan etkiler oluştu mu?
Rotavirüs aşısı 3. Ve 5. Ayda yapıldı.. O aylarda aşı olmadığı için.. Rotarix markasını önermişti doktorumuz 2 doz şeklinde... Bir de 3 doz olan marka var ama adını hatırlamıyorum şu an... Ağızdan yapılan bir aşı, bebeğiniz ne aç olacak ne de tok, kusarsa boşa gidebilir malum ücretli aşı 🤭 hiçbir yan etki yapmadı bizde ama diğer aşılara karşı ateş felan olduysa bebeğinizde bunda da olabilir, aynı şekilde çok çıkarsa calpol verebilirsiniz...