Aşı

wck4nk4thy profile picture

wck4nk4thy |

2 ay aşıların yaptırdınız yaptıranlar sorun yaşadınız mı korkuyorum bıraz yarın olacak ınsallah bızımkı de

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

wck4nk4thy profile picture

- Anonymous

5 aya kadar aşı yok dedı bugün ebe sızde ne asısı rota menejtıt var dedı onlarda özel dedı