2 ay aşıların yaptırdınız yaptıranlar sorun yaşadınız mı korkuyorum bıraz yarın olacak ınsallah bızımkı de
Aşı
Cevaplar
“”
- Anonymous
5 aya kadar aşı yok dedı bugün ebe sızde ne asısı rota menejtıt var dedı onlarda özel dedı
2 ay aşıların yaptırdınız yaptıranlar sorun yaşadınız mı korkuyorum bıraz yarın olacak ınsallah bızımkı de
“”
- Anonymous
5 aya kadar aşı yok dedı bugün ebe sızde ne asısı rota menejtıt var dedı onlarda özel dedı