2 ay aşıların yaptırdınız yaptıranlar sorun yaşadınız mı korkuyorum bıraz yarın olacak ınsallah bızımkı de
Aşı
Cevaplar
2 ay aşısını geçen hafta yaptırdik hiç sıkıntı olmadı bebeğim halsiz kldi ateş 37 çıktı her bebek de farklı olur bnde panik ypiyordum ama kolay atlattık şükür