Aşı

wck4nk4thy profile picture

wck4nk4thy |

2 ay aşıların yaptırdınız yaptıranlar sorun yaşadınız mı korkuyorum bıraz yarın olacak ınsallah bızımkı de

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

ayseguldasdemir71 profile picture

2 ay aşısını geçen hafta yaptırdik hiç sıkıntı olmadı bebeğim halsiz kldi ateş 37 çıktı her bebek de farklı olur bnde panik ypiyordum ama kolay atlattık şükür