2 ay aşıların yaptırdınız yaptıranlar sorun yaşadınız mı korkuyorum bıraz yarın olacak ınsallah bızımkı de
Aşı
Cevaplar
yaptırdım ilk gece ateşi oldu huysuzlandığı için uyumuyordu sadece emerken dalıyor yatırınca uyanıyordu en sonunda emzirip kucağımda onunla uyudum mecburen. iki üç gün böyle hafifleyerek geçti.