Aşı

fatmaaelden01 profile picture

fatmaaelden01 |

14 hafta 4 günlüğüz rota aşısı için geç mi kaldık

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

asli1453yuksel profile picture

Hayır geç kalmazdınız ilk doz 3. Ayda ikinci doz 5. Ayda yapılır.. Bunun sebebi de o aylarda herhangi bir aşının yapılmıyor olması.. Fakat hastalık durumunda uzayabiliyor süreleri, bu yüzden aile hekiminize yada çocuk doktorunuza danışıp aşınızı yaptırabilirsiniz..

Aşı için cevap | Momy