Amniyon Sıvısı Fazlalığı

atalaynagihann profile picture

atalaynagihann |

27+4 hafta gebeyim. Doktorum bebeğin 30+1 ile uyumlu olduğunu kilosunun 1,5kg, ve amniyon sıvısının fazla olduğunu diyet ve insüline başlatacağını söyledi, gebelik şekeri yaşatan annelerimiz var mı acaba bu durumun riskleri nelerdir?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

kc8ymtr97n profile picture

Merhaba havuç ve yeşil elma tüketin günde iki adet ben yaşadım o sayede toparladım