27+4 hafta gebeyim. Doktorum bebeğin 30+1 ile uyumlu olduğunu kilosunun 1,5kg, ve amniyon sıvısının fazla olduğunu diyet ve insüline başlatacağını söyledi, gebelik şekeri yaşatan annelerimiz var mı acaba bu durumun riskleri nelerdir?
Amniyon Sıvısı Fazlalığı
Cevaplar
Merhaba havuç ve yeşil elma tüketin günde iki adet ben yaşadım o sayede toparladım