31bcd634 |
6.5 haftalık gebeyim alt karın bölgesinde ağrı sızlama normal mi akıntı kokusuz sarımsı renkte
31bcd634 |
6.5 haftalık gebeyim alt karın bölgesinde ağrı sızlama normal mi akıntı kokusuz sarımsı renkte
Normal bence benimde regl sancısı gibi şiddetli ağrım oluyordu bebek yerleştiği için öyle oluyormuş yine de ağrı şiddetlenirse muayene gerekebilir ☺️
Yanıtlar
31bcd634
Şiddetli düzeyde değil ama bugun gün boyu sürdü teşekkür ederim bu arada😊
Benimde öyleydi içini ferah tut Allah’ın izniyle hiçbir şey olmaz 😻 bebişini sağlıkla kucağına al inşallah 💘
31bcd634
Aminn cümlemiz😊
31bcd634
Teşekkür ederimm☺️
Benimde ilk üç ay boyunca ağzım oluyordu regl sancısı gibi. uzanıp ayaklarımın altına yastık koyuyordum geçiyordu. Bacaklar gövdeden yukarda olunca kan akışı hızlanıyor iyi geliyor bence