ff5e7dee |
12 haftalık hamileyim göğsümün tam altına göğüs kafesimin bitişinin oralara ağrı giriyor sizce normal mı yaşayan oldu mu
ff5e7dee |
12 haftalık hamileyim göğsümün tam altına göğüs kafesimin bitişinin oralara ağrı giriyor sizce normal mı yaşayan oldu mu
cd3df327
merhaba evet bende de göğsümün altında ve aybı hizada sırtımda ağrı oluyordu sağ tarafta özellikle. ofis günlerinde rüm gün orurduğum için duruş bozukluğundan ve hareketsizlikten olduğunu farketmiştik hamile pilatesinde. düzenli egzersiz yapınca ve belimi destekleyerek oturunca ağrım epey hafiflemişti