Zeynep |
8+3 gebelikte bazen alt karın ağrısının olması normal mi ?
Zeynep |
8+3 gebelikte bazen alt karın ağrısının olması normal mi ?
Bende 8 hafta 2 günlüğüm benimde aynı oluyor arada doktor normal dedi
2dc62c56
Eğer lekelenme kanama ve dayanılmaz şiddetli bir ağrı yoksa normaldır ben 14+1 deyim ilk üç ayda ara ara yine bu ağrıları hissedeceksiniz bebek yerleşip tutundukça rahim büyüyü yukarıya doğru çıktıkça bu tarz ağrılar ara ara olabilirmiş
Yanıtlar
anladım sağolun teşekkür ederim.
Gayet normal doktora danış tabiki ama kasıklarn büyüyor o yüzden
Benimde hamileliğimde ilk üç ay kasık ağrım ve kahverengi akıntım olmuştu bebeğim doğdu 5,5 aylık