0daf3ebf |
merhaba ben evlat edindim ama emzirmek istiyorum yeni dogdu bebis bana önerileriniz var mıdır ne yapabilirim?
0daf3ebf |
merhaba ben evlat edindim ama emzirmek istiyorum yeni dogdu bebis bana önerileriniz var mıdır ne yapabilirim?
Yaaa 🥰 böyle haberler duymak ne kadar güzel.. Rabbim sağlıkla analı babalı büyümeyi, size ve vatanına da hayırlı evlat olmayı nasip etsin inşallah.. Sizin gibi düşünen insanların sayısını Rabbim artırsın... Öncelikle sık sık emzirin, özellikle gece 1 ile 4 arasında süt üretimi artar, bu saatterde emziremezseniz bile sağım yapın.. Bestlak damla, milkin süt arttırıcı tablet, rezene çayı, sabah kahvaltılarda dereotu, ara öğünlerde hurma, incir kurusu, kayısı kurusu, tahin, tahin helvası yeyin.. Günde 3 4 litre su için... Ama bu işin temeli sürekli sağım sürekli emzirme.. Ne kadar emzirirseniz vücut o kadar süt üretir.. Sağım yapınca gelmiyor diye endişe etmeyin devam edin sağmaya.. Bebeğinizi güle güle büyütün inşallah 🤲🥰