Gaz kabızlık yapmayan memnun kaldığınız mama önerisi Hem emzirip hem mamaya başlayacağım
Acil mama önerisi
Cevaplar
Bende golden goat kullanıyorum mamadan çok memnunum kabızlığımız geçti, güzel de kilo aldırdı. Sadece çok pahalı, bebek büyüyüp günlük mama miktarı arttıkça çok maliyetli oluyor. Gaz konusunda net bişi söyleyemem çünkü bu üçüncü mamamız sma optipro ve hipp combiotic kullandık ikisinde de kabızlık ve gaz sorunu yaşadık. Gazı çözemiyoruz mamayla, bağırsaklar gelişene kadar çekicez gibi. Bu arada her gün probiyotik veriyoruz zaten ona ek bende bir öğünün de mamasına iki damla zeytinyağı koyuyorum işini kolaylaştırıyor