Acil mama önerisi

qzr4cd7z5s profile picture

qzr4cd7z5s |

Gaz kabızlık yapmayan memnun kaldığınız mama önerisi Hem emzirip hem mamaya başlayacağım

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

mervee2034 profile picture

Bende golden goat kullanıyorum mamadan çok memnunum kabızlığımız geçti, güzel de kilo aldırdı. Sadece çok pahalı, bebek büyüyüp günlük mama miktarı arttıkça çok maliyetli oluyor. Gaz konusunda net bişi söyleyemem çünkü bu üçüncü mamamız sma optipro ve hipp combiotic kullandık ikisinde de kabızlık ve gaz sorunu yaşadık. Gazı çözemiyoruz mamayla, bağırsaklar gelişene kadar çekicez gibi. Bu arada her gün probiyotik veriyoruz zaten ona ek bende bir öğünün de mamasına iki damla zeytinyağı koyuyorum işini kolaylaştırıyor

Acil mama önerisi için cevap | Momy