6.ay atağı mı ne zaman geçer

Yenidoğan (0-6 Ay)Uyku
nazlıözkan profile picture

nazlıözkan |

Merhabalar herkese Bocavirüsten dolayı bayramda yoğun bakımda yattık 29 martta cıktık o günden beri bebeğim uyumuyor sürekli kendini kaşıyor hareket ediyor gece çok huzursuz diş galiba dedim ama geçmiyor her gün aynı düzenimiz bozuldu evet ama bayada oldu eve çıkalı ne yapabilirim yaşayan var mı cevaplarınızı bekliyorum

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar