97791ae4 |
4 aylık bebek sadece anne sütü emiyor ama yine de kabız oldu sebebini ve ne bu iyi gelir bilen var mı
97791ae4 |
4 aylık bebek sadece anne sütü emiyor ama yine de kabız oldu sebebini ve ne bu iyi gelir bilen var mı
76e12574
Hakiki zeytin yağı ver bir çay kaşığı ama güvendiğin bi yerden alınmış olsun bize iyi gelmişti geçmiş olsun
693f4088
10 güne kadar kaka yapamaması normal anne sütü ile anne sütü o kadar büyük bir mucize ki bebek tarafından hepsi emiliyor geriye çok az bir atık kalıyor. Kabız demek için dışkının sert katı karnının sert kaka yaparken ıkınması ağlaması lazım genel olarak huzursuz olması lazım. Karnı yumuşak kaka kıvamı normal ise her şey yolunda demektir.
bizim bebekte kabızdı oralac diye bir şurup verdi onu veriyorum çıkıyor