4 aylık kabız

Yenidoğan (0-6 Ay)Emzirme
97791ae4 profile picture

97791ae4 |

4 aylık bebek sadece anne sütü emiyor ama yine de kabız oldu sebebini ve ne bu iyi gelir bilen var mı

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

76e12574 profile picture

76e12574

Hakiki zeytin yağı ver bir çay kaşığı ama güvendiğin bi yerden alınmış olsun bize iyi gelmişti geçmiş olsun

693f4088 profile picture

693f4088

10 güne kadar kaka yapamaması normal anne sütü ile anne sütü o kadar büyük bir mucize ki bebek tarafından hepsi emiliyor geriye çok az bir atık kalıyor. Kabız demek için dışkının sert katı karnının sert kaka yaparken ıkınması ağlaması lazım genel olarak huzursuz olması lazım. Karnı yumuşak kaka kıvamı normal ise her şey yolunda demektir.

fg3325368 profile picture

bizim bebekte kabızdı oralac diye bir şurup verdi onu veriyorum çıkıyor