4. Ay aşısı

Damla profile picture

Damla |

4. Ay aşısını yaptıran ve herhangi bir yan etki yaşayan oldu mu ya da sonrasında ateş hariç ? İnstgramda karşıma çıktı 4. Ay aşısından sonra bebeği otizm olmuş bir başkası da aşıdan bir süre sonra bebeğim epilepsi nöbeti geçirdi diyen olmuş ne düşünüyorsunuz ? Aslında hiç yaptırmak istemiyorum pazartesi günü aşı gümü ama yaptırmalımıyım kararsızım 😕

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

sedasincer07 profile picture

Ateş harici biraz huysuzluğu vardı, sonrasında geçti

4. Ay aşısı için cevap | Momy