38.Hafta İri bebek

Cedi profile picture

Cedi |

Merhaba ben 38. Hafta kontrolünde çatı muayenesi oldum doktor çatımın basık olduğunu iri bebek doğurmamın zor olacağını söyledi. Bebeğim 3400 görünüyor ve kilo aldırma dedi yediklerime dikkat ediyorum ama ne kadar dikkat edersem edeyim 40. Haftayı beklersem bebek 3800 ve üstüne ulaşabilir ve doğum zor olur korkusu var doktorum haftaya suni sancı deneyebiliriz dedi normal doğum yapmayı çok istiyorum ama bebeğimi riske atmak hiç istemem. Doktorum 3600’e kadar kilo alabilir ama sonrası riskli dedi bir de 40. Hafta bayram ve arifeye denk geliyor doktorum şehir dışında olacak yani 40. Haftayı beklemek istemiyorum şu an tam 38+4’üm sizce doğum başlamazsa ne yapmalıyım direkt sezeryan günü mü alayım suni sancı mı deneyeyim benim durumumda olan oldu mu şimdiden teşekkür ederim

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

Cedi profile picture

Sağlıkla büyüsün inşallah oğlunuz. Özel hastanede olacak doğum doktor muayenesi iki gün sonra 39 hafta olacağım doktorum sezeryan demedi ama suni sancı verebiliriz dedi ama 40’ı beklemem dedi zaten 40’ı beklersem doktorum da bayram tatilinde olacağı için ben de beklemek istemiyorum en kötü ihtimalle bayram öncesi sezeryan olurum diye düşündüm nasip kısmet inşallah benim ve bebeğim için en iyisi olur

38.Hafta İri bebek için cevap | Momy