36 hafta makat geliş

Riskli GebelikDoğum
e803b626 profile picture

e803b626 |

Başından beri suda doğum planlamama rağmen bebiş bir türlü dönmedi😁 hareketliyim de hareketleri de yapıyorum fakat bu haftadan sonra dönmesi biraz zor diyorlar. Daha sonrasında dönen var mı tecrübeniz nedir? Kesin sezaryen planlanması netleşince son ana kadar beklemeyi düşünmüyorum 38 sonu gibi planlamak ıstıyorum aksi olmazsa

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

b0d515f0 profile picture

b0d515f0

37 de dönen oldu arkadaşımdı. 39-40. haftada bile duydum bence bebeğinizin hazır olmasını biraz daha bekleyin

5636d1cf profile picture

5636d1cf

Simge Duman YouTube kanalına girin, benimki egzersizlerden 2 hafta sonra döndü ve kanala oturdu 😊 bana da sezaryen yorumu yapıldı ama bebeğim için tek yolu tercih etmeyenlerdenim. Doktorun hesabı bebeğime uymayabilir sonuçta.Sağlıkla alın kucağınıza.37. Haftadayım.

Yanıtlar

Tugy profile picture

Teşekkürler siz de inşallah🌸

da7ae1b5 profile picture

da7ae1b5

Benım kızım 37 38 de çatı muanyesı donmemıstı daha doktor kızmıştı bana boyna comel dedı su da comel dedı dayanabıldıgın kadar yürüdüm bol bol bır de 40+3 kızım geldı

Yanıtlar

Tugy profile picture

Sonra döndü mü normal mı yaptınız peki? Çok ikilemde kaldım ebelerın yorumu da donmez cok istisnai yonunde olunca sormak istedim yaşayan bırılerıne 🙏🏻

wck4nk4thy profile picture

Normal doğum yaptım evet

3312b137 profile picture

3312b137

Tamamen normal doğuma odaklanan bir gebeydim. Benim de makat geliş oldu. Her yolu denedim her egzersizi yaptım ama dönmedi. 39 haftaya kadar bekledim. Dönmeyince dönmüyor. Yeterki sağlıkla gelsinler.