dfnbrk |
hepinize merhaba🤗 bebegim su an 3 bucuk aylik kiz bebek. dogum kilosu 2860 gr boyu 48 cmdi. su an guncel kilo 6 kilo boy 57 cm. sizce normal midir? sizin bebislerin gelisimi nasil?
dfnbrk |
hepinize merhaba🤗 bebegim su an 3 bucuk aylik kiz bebek. dogum kilosu 2860 gr boyu 48 cmdi. su an guncel kilo 6 kilo boy 57 cm. sizce normal midir? sizin bebislerin gelisimi nasil?
“”
- Anonymous
Sadece anne sütü ile besleniyor... Ama kötü hissedip kendinizi suçlamayın, benim 3. Bebeğim, ilk oğlum 1 ay anne sütü alabildi, kızım 5 buçuk ay anne sütü ile mama birlikte beslendi... Şimdi bebeğim 3 aylık sadece anne sütü alıyor.. Aynı anneden doğan bebekler bile farklı oluyor.. Ayrıca anne sütü tabiki çok kıymetli ama ilk oğlum hep mama ile beslendi ve anaokuluna gidene kadar hiç hasta olmadı.. Yani mama ile beslenen bebeklerde gayet güzel gelişiyor, gayet de sağlıklı büyüyorlar..