3 aylık bebeğim var sütüm eskisi gibi üstüme akmıyor

Yenidoğan (0-6 Ay)Emzirme
Badedaylmaz profile picture

Merhaba, 3 aylık bebeğim var sütümün azaldığını düşünüyorum. Sütüm ilk günlerdeki gibi üstüme tişörtüme akmıyor hiç akmıyor hatta. Sütüm azaldığı anlamına mı gelir bu Bir de bu durumu yaşayan var mı

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

İrmozsamuray profile picture

Çocukta doymadığına dair bir belirti kilo alımında azalma varsa o zaman azalmış sayılır kilo alımı güzel devam ediyorsa o zaman azalmamıştır bir de süt torbaları zamanla genişliyor ve taşmamayı ne kdr üretmesi gerektiğini öğreniyor o yüzden taşmıyor ama süt oluyor merak etme :)

Yanıtlar

Badedaylmaz profile picture

Geri dönüşünüz için çok teşekkür ederim🙏🏻😊 İlk anneliğim haliyle kaygılı ve acemiyim. İlk zamanlar sütüm akıyordu göğüs kalkanı kullanıyordum ve sağım yapıyordum şimdi üstüm ıslanmayınca korktum acaba sütüm azaldı mı diye. Emzirmek bebeğimi doyurmak çok güzel bir duygu.. Rabbim tüm annelere bolca süt nasip etsin Tekrar çok teşekkür ederim 😊

İrmozsamuray profile picture

Korkma benim de oğlum 4 aylık dün sünnet olduk bizde yeni yeni öğreniyoruz 🤣 Hepsi öğreniliyor böyle böyle merak etme ama sen çocuğuna odaklan canım sinir stres yapma sütün yeter her şekilde süt stresine girme hiç 🥰

Cydpyln profile picture

5-6 çişli bez yoksa doymuyor demektir

Yanıtlar

Badedaylmaz profile picture

Çok teşekkür ederim geri dönüşünüz için 😊🙏🏻

aleyncni profile picture

vücut artık bebeğin ihtiyacına göre süt üretecektir benimde olmuştu 7.5 aylık hala emiziriyorum merak etme sık sık emzir bol su iç ve sütüm gelmiyor mu stresine girme ilk başta ne kadar süt. üretmesi gerektiğini bilmiyorsu artık öğreniyor vücut

Yanıtlar

Badedaylmaz profile picture

Geri dönüşünüz için çok teşekkür ederim ☺️ Sözleriniz içimi rahatlattı bir an çok korkmuştum.. Rabbim annelere bol süt nasip etsin🙏🏻