3 ay önce sezeryan dogum yaptım 3 ay oldu lohusalik 1 aya yakın sürdü kaç aydır adet olamıyorum dikişlerimin üstü karnım şişlik var siz kaçıncı ayda oldunuz
3 aylık bebeğim var sizler ne zaman adet oldunuz
DoğumLohusalık
Cevaplar
1a8ba41b
Normal bir durum olmayabilirsiniz ben 6.ayda oldum.
Tam 3. ayda oldum ben. 6 ay 1 seneye kadar uzayabilirmiş
1 seneye kadar olmayabilir. bende 8.ayda oldum. doktorumun eşi 13.ayda olmuş :) bedenin hazır hissettiginde olursun insalllah
9f728f20
5. ay oldum. olana kadar neden diye ben de endişelenirdim acaba ikinci mi geliyor diye aslında aynı zamanda.. ve olduktan sonra kendime kızdım çok mu lazımdı diye😅 o şiddetli karın ağrısı üstünü rahat oturamama yatamama bi de bebek Allah resmen önce toparlan bebeğe alış sonra seviye atlayacaksın demiş resmen🥹🥹
3. ayda oldum 2 seneye kadar bile uzayabiliyormuş normal yani
dogum kontrol hapı kulandırttı kanamam azda olsa geldi