3 aylık bebeğim var sizler ne zaman adet oldunuz

DoğumLohusalık
fg3325368 profile picture

3 ay önce sezeryan dogum yaptım 3 ay oldu lohusalik 1 aya yakın sürdü kaç aydır adet olamıyorum dikişlerimin üstü karnım şişlik var siz kaçıncı ayda oldunuz

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

1a8ba41b profile picture

1a8ba41b

Normal bir durum olmayabilirsiniz ben 6.ayda oldum.

8xn2j7tb2k profile picture

Tam 3. ayda oldum ben. 6 ay 1 seneye kadar uzayabilirmiş

Fatma  profile picture

1 seneye kadar olmayabilir. bende 8.ayda oldum. doktorumun eşi 13.ayda olmuş :) bedenin hazır hissettiginde olursun insalllah

9f728f20 profile picture

9f728f20

5. ay oldum. olana kadar neden diye ben de endişelenirdim acaba ikinci mi geliyor diye aslında aynı zamanda.. ve olduktan sonra kendime kızdım çok mu lazımdı diye😅 o şiddetli karın ağrısı üstünü rahat oturamama yatamama bi de bebek Allah resmen önce toparlan bebeğe alış sonra seviye atlayacaksın demiş resmen🥹🥹

elif.ceylan profile picture

3. ayda oldum 2 seneye kadar bile uzayabiliyormuş normal yani

fg3325368 profile picture

dogum kontrol hapı kulandırttı kanamam azda olsa geldi