3 aylık bebeğim var Regl olmadım

bccdd428 profile picture

bccdd428 |

3 aylık bebeğim var sadece bir defa Regl oldum 2. Olmam gerekiyorken 4 gün geçti üstünden normal mi

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

Fatma  profile picture

dogumdan sonra 1 seneye kadar olmama ihtimali var. süt hormonları baskıliyormus ama dikkat etmek gerekiyor çünkü 1 tane de olsa yumurtlama oluyormus. bebegim 7 aylik bende hâlâ olmadım.

3 aylık bebeğim var Regl olmadım için cevap | Momy