bccdd428 |
3 aylık bebeğim var sadece bir defa Regl oldum 2. Olmam gerekiyorken 4 gün geçti üstünden normal mi
bccdd428 |
3 aylık bebeğim var sadece bir defa Regl oldum 2. Olmam gerekiyorken 4 gün geçti üstünden normal mi
dogumdan sonra 1 seneye kadar olmama ihtimali var. süt hormonları baskıliyormus ama dikkat etmek gerekiyor çünkü 1 tane de olsa yumurtlama oluyormus. bebegim 7 aylik bende hâlâ olmadım.