3 ay göz muayenesi

iremnazli859 profile picture

iremnazli859 |

Merhaba, bebeğimi kontrole götürdüm de doktor sadece ışıklarla hareket algılamasına ve takibine baktı. Onlarda bir sıkıntı yok ama şey dedi bir de büyük hastanelerde ilaçlı göz damlası ve gözlüklü muayenede ediyorlar o biz de yok isterseniz onu da yaptırırsınız dedi yaptıran var mı aranızda doktor illa gerekli ya da mecbursun demedi.

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

Gokdenizinannesi profile picture

Bizde ışıkla takip yaptırdık bikaç şey saydı doktor biz bunlara önem veriyoruz şuan için sıkıntı yok takip ediyor ışığı dedi, yani bilmiyorum gerekli mi ama zaten gördüğünüz bir sıkıntı yada göz hareketlerinde bozulma varsa onu fark edersiniz mutlaka ya