2 aylık bebegim alıp dışarıya ciktim

hasibeozgun15 profile picture

hasibeozgun15 |

eşim 3 vardiya şekilde çalışıyor bu hafta gece gitti öbür sabah eve geldi hava güzel diye temiz hava alsın diye bebeğim dışarıya çıkardım diye bensiz diye çıkardı diyor adam uykusundan fedakarlık Edip çıkmıyor ki ben ne yapabilirim keyfine göre iş yapmam ben

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

Fatma  profile picture

Benimde eşim vardiyalı çalışıyor. Bizde o olmadan çıkıyorduk hatta misafirliğe de gidiyordum. Boş yere alınganlık yapmıs Allah aşkına takmayın. Biz babaları beklersek hiçbir şey yapamayız. Nedense dogum yapan biziz kapris yapan onlar. Anlamadım gitti bende :(