8fe3f70f |
Bugün 2. Ay aşısı yaptıracağız ama tedirginim ateş ve huzursuzluk oluyormuş. Ne kadar sürer her bebekte olur mu, bu konu hakkında tavsiyesi olan var mı? Teşekkürler.
8fe3f70f |
Bugün 2. Ay aşısı yaptıracağız ama tedirginim ateş ve huzursuzluk oluyormuş. Ne kadar sürer her bebekte olur mu, bu konu hakkında tavsiyesi olan var mı? Teşekkürler.
her çocukta aynı olmuyor bizde ateş olmadı huzursuzlukta ağrıdan dolayı oluyor ama şiddetli değil ve 1 gün sürüyor