2. ay aşısı

8fe3f70f profile picture

8fe3f70f |

Bugün 2. Ay aşısı yaptıracağız ama tedirginim ateş ve huzursuzluk oluyormuş. Ne kadar sürer her bebekte olur mu, bu konu hakkında tavsiyesi olan var mı? Teşekkürler.

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

kayaela553 profile picture

her çocukta aynı olmuyor bizde ateş olmadı huzursuzlukta ağrıdan dolayı oluyor ama şiddetli değil ve 1 gün sürüyor

2. ay aşısı için cevap | Momy