12+3 grip oldum tedirginim

Riskli GebelikKişisel Bakım
ed346343 profile picture

ed346343 |

tam riskli dönemi atlatıyoruz derken grip belası geldi.sürekli hapşırık ve burun akıntısı var.bu durum beni fazlasıyla tedirgin ediyo tavsiyelerinizi almak için sabırsızlanıyorum..

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

aysenurfiliz800 profile picture

8. haftada hasta olmuştum, çok korkmuştum. ama doktorlar her zaman bebek pamuk ipliğine bağlı değil o güvende diyodu. çok şükür bi şey de olmadı sen canını sıkma moralini yüksek tut ve bi an önce iyileşmeye bak, geçmiş olsun☺️