Momy App
Ana SayfaBlogForumAlışveriş
Google Play'den alınApp Store'dan indirin

haticeturkan480

Konular

avatar

düşük yaşıyorum

bugün özelegittim bebeğimin yaşamadığını alınması gerektiğini söyledi beta değerim 1500 e düşmüş (alttanda muayne edip baktı) 8 Mart beta değer 1900 9 Mart beta değer 2000 14 Mart beta değer 1500 16 Mart beya değer 1200 özelden çıkıp devlete gittim bu değerleri sistemden gördü ama kese de büyüme var almayalım drfi haftaya gel dedi ben yaşadığını düşünmüyorum bu normal mi sizce bebek yaşamasa da kese de büyüme olabilir mi( devlet Dr beni muayne etmedi sadece başka ultrason Dr ultrason çekti sonuçları kadın doğuma ginderdi kadın doğum da o sonuçlara göre konuştu) belki kendisi baksa bebeğin yaşamadığını anlayıp bugün alabilir di beni zehirler mi diyede korkuyorum

Yanıt yok

Son gönderi: 3 ay önce

avatar

cips yiyebilirmiyim

5 haftalık hamileyim cips yersem sorun olur mu normalde çok yemem cok canım çekti

Yanıt yok

Son gönderi: 3 ay önce

Gizlilik PolitikasıHizmet ŞartlarıSorumluluk ReddiBize Ulaşın

MomyApp - Tüm hakları saklıdır