uyku eğitimi deneyimi olan paylaşabilir mi

04c887e9 profile picture

04c887e9 |

2 ayını tamamlayan bi kızım var şu an düzenli uykuları olmasını beklemiyorum fakat biraz araştırdım rüya beslemesi yapıyorum geceleri kurtarıyor tek derdimiz gaz kaka yapamama bu da 3-4 aya kadar normal deniliyor. buna çözüm olarak mecbur kucakta elimle bacağının birini karnına hafif bükerek tutmakta buldum . yani gece boyunca kucakta uyuyor bazen yanımda yatağına koyuyorum ama bi elim hep bükük bacakta eğer kaldırırsam belli zaman aralıklarında ıkınmaya çalışarak kendini uyandırıyor huzursuzca ağlıyor. neredeyse her uyku döngüsünün 30. dksında. kundak yaparak bacaklarını hareket ettirmesin dedim düz tutunca daha çok ağladı. hatta emerken bile 5.dkdan sonra büküyorum yoksa memeyi bırakıyor acısından ağlıyor

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

cjjvs4mssk profile picture

Benim oğlumda 3. Ayımızdayız sab simplex gaz damlasını kullanıyoruz çok memnunuz karnını doyurduktan sonra veriyorum her akşam ılık duş ve masaj yapıyorum denemenizi tavsiye ederim