4.5 aylık bebeğimle meme reddi yaşadım ve doktorun önerisiyle mama desteğine başladım ama biberona alıştığı için beni emmek istememeye başladı sütüm çok azaldı kesilmemesi için ne yapabilirim? Sağım deniyorum ama yok denecek kadar az geliyor başka yolu yok mu bunun
Sütüm kesilecek yardım edin
Cevaplar
Rica ederim, şırınga ile zorlanırsanız eds sistemini araştırıp onu da kullanabilirsiniz.. Özellikle gece 1 ile 5 arası emzirin süt üretiminin en çok olduğu saatler, ayrıca uyku arasında emebiliyorlar.. Gün içinde de plates topunda yada yatakta yaylanarak, ayakta gezerek emzirebilirsiniz..