4.5 aylık bebeğimle meme reddi yaşadım ve doktorun önerisiyle mama desteğine başladım ama biberona alıştığı için beni emmek istememeye başladı sütüm çok azaldı kesilmemesi için ne yapabilirim? Sağım deniyorum ama yok denecek kadar az geliyor başka yolu yok mu bunun
Sütüm kesilecek yardım edin
Cevaplar
Biberonu bırakıp mama kaşığı yada şırınga kullanın.. Süt gelse de gelmese de sağım yapın.. Bebeğin emiş gücü ile pompa aynı değil, bebek emdikçe yutkunur sütünüz gelir ama pompa ile 1 hafta sağım yapsanız belki anca göze hitap edecek kadar sütünüz gelir.. O yüzden sağımı bırakmayın, aynı şekilde beslenmeye devam edin, içtiğiniz su miktarını artırın ve en önemlisi stres yapmayın.. Belki bebeğiniz emmediği için değil ama stres yaptığınız için sütünüz kesilebilir..