Süt kesilmesi ve mama

8xn2j7tb2k profile picture

8xn2j7tb2k |

Bebeğim neredeyse üç aylık. Bugüne kadar hep anne sütüyle beslendi. Sütüm çok değildi ama idare ettik. Boyu kilosu da gayet güzeldi. Bugün hep bir huysuzluk vardı üzerinde. Atak haftası olduğunu düşündüm. Sık sık da emzirdim. Normalde 3 saatte bir acıkırdı. Bugün sürekli emmek istedi ben de emzirdim. Ağzının kenarında süt de gördüm 1- 2 emzirmede. Hiç uyanmayan çocuk gece uykusundan uyandı. Yine emzirdim. Altını değiştirirken bir de ne göreyim bez kupkuru . 3 saat olmuş bir damla çiş yok. Çocuk huysuz olunca bile göğsümü sıktım bir damla süt gelmiyor. Sağmaya çalıştım 3-4? damla çıktı. Evde hiç açılmamış mama vardı ne olur ne olmaz diye. Golden Goat onu verdim. Şimdi sorum şu süt birden neden kesilir ? Geri gelir mi ? Ben ne yapayım öneriniz var mı ? Kullandığımız mama güzel bir mama mı ? Karşılaşbileceğimiz sorunlar neler olabilir?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

annekuş` profile picture

yoğun üzüntü ve stres çok olan sütü bile kesebiliyor ama bu artık emziremezsin demek değil Allah'ın izniyle tekrar geri sütünüz gelebilir. emzirmeye devam edin sizden üç yudum süt bile alabilse ikinize de kârdır. her öğün önce emzirip sonra ihtiyaç duyduğu kadar mama verin, bu şekilde sütünüz gelmeye başladığında içtiği mama kadar ihtiyaç duyduğu ekstrayı takip edip sizden aldığı sütü de tahmin edebilirsiniz. bende kayısı, dut kurusu, üzümle yaptığım hoşaf ve tahin helvası çok faydasını olmuştu, sizin gibi tamamen sütüm gitmişti sonra çok şükür üstüne bile katladı, yağlandı. birde srtınıza masaj yaptırın, özellikle iki kürek kemiği arası süt üretimi ve sütün akışı için etkili. bazen göğsünüzde süt olduğu halde stresten akmadığı da olabilir. umarım bir an önce geri gelir sütünüz, bebeğiniz sizinle doyar

Süt kesilmesi ve mama için cevap | Momy