Rsv fıtık gaz 2.ay

cjjvs4mssk profile picture

cjjvs4mssk |

Merhabalar 36 günlükken rsv oldu oğlum 2 hafta hastanede yattık o kadar çok ağladıkio ağlamasının sayesinde göbek ve kasık fıtığı olduğunuda öğrendik. Göbekteki küçük geçer denildi ama kadıktan ameliyat olması gerekiyor. Kaşığındaki şişlik 1 yumurta büyüklüğünde aranızda varmı bu ameliyatı yaptıran süreç nasıl geçiyor. Birde tam kaşığında olduğu için gaz ve kaka yapması çok zorlaştı masaj yapamıyorum sab simplex bigaia damla kullanıyoruz önere bileceğiniz başka bir damla varmı

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

cjjvs4mssk profile picture

Çok teşekkür ederim bugün aldım damladan ve iyi geldi mışıl mışıl uyudu Allah razı olsun

Rsv fıtık gaz 2.ay için cevap | Momy