Merhabalar 36 günlükken rsv oldu oğlum 2 hafta hastanede yattık o kadar çok ağladıkio ağlamasının sayesinde göbek ve kasık fıtığı olduğunuda öğrendik. Göbekteki küçük geçer denildi ama kadıktan ameliyat olması gerekiyor. Kaşığındaki şişlik 1 yumurta büyüklüğünde aranızda varmı bu ameliyatı yaptıran süreç nasıl geçiyor. Birde tam kaşığında olduğu için gaz ve kaka yapması çok zorlaştı masaj yapamıyorum sab simplex bigaia damla kullanıyoruz önere bileceğiniz başka bir damla varmı
Rsv fıtık gaz 2.ay
Cevaplar
Tek seferde 8 damla mamasına damlatabilir veya anne sütü alıyorsa kaşıkla verebilirsiz.. Bir günde maksimum 8 kez verebilirsiniz yani 64 damlaya kadar verilebiliyor.. Bir de mama kullanıyorsanız antikolik biberon almanızı öneririm dr brawn yada avent alabilirsiniz ikisi de çok güzel işe yarıyor..