Merhabalar 36 günlükken rsv oldu oğlum 2 hafta hastanede yattık o kadar çok ağladıkio ağlamasının sayesinde göbek ve kasık fıtığı olduğunuda öğrendik. Göbekteki küçük geçer denildi ama kadıktan ameliyat olması gerekiyor. Kaşığındaki şişlik 1 yumurta büyüklüğünde aranızda varmı bu ameliyatı yaptıran süreç nasıl geçiyor. Birde tam kaşığında olduğu için gaz ve kaka yapması çok zorlaştı masaj yapamıyorum sab simplex bigaia damla kullanıyoruz önere bileceğiniz başka bir damla varmı
Rsv fıtık gaz 2.ay
Cevaplar
Damladan günde ne kadar verebilirim