Süt sağıyorum giyilebilir pompa ile. 15 dk sağım yapıyorum orta-yüksek ayarda. 60 ml anca çıkıyor. Normal mi? Ne önerirsiniz? Oğlum 2 aylık.
Ne kadar sütünüz geliyor
Cevaplar
Sadece sağım yapmak memeyi tembelleştirebilir çünkü bebeğin emiş gücü ile pompa aynı değil.. Önce bebeğinizi emzirin sonra pompa ile kalanı boşaltın... Çıkan süte kafanızı takmayın, pompa havuzda dolan sütü çekiyor ama bebek havuzdaki süt bittiğinde direkt olarak damardaki sütü çekiyor.. Günlük 6 7 Bez alıyorsanız gayet de güzel yetiyordur, aylık kilo kontrolü de normal düzeyde ise herşey yolundadır merak etmeyin... Benimde 2 aylık bebeğim var, acaba doyuyor mudur diye düşündüm hep sizin gibi kontrole gittiğimde doğum kilosunun üstüne 1.5 kilo aldığını gördüm, bu kaygılar bize ve sütümüze zarar veriyor sadece.. Göğüste süt bitmesi diye birsey yoktur, sık sık emzirin ve bol sıvı tüketin.. Unutmayın evlatlık bebek alıp emzirip sütü gelen anneler var.. Bunu düşünün, sütünüze ve kendinize güvenin, sağlıkla huzurla büyütün bebeğinizi 🥰