e490a088 |
Selam Kızlar doğumda kuyruk sokumumu ağrıttım 6 hafta oldu halen geçmedi, ne üstüne otura biliyorum ne rahat yata biliyorum oturma yastığı aldım ama başına gelip çaresini bulan varmı
e490a088 |
Selam Kızlar doğumda kuyruk sokumumu ağrıttım 6 hafta oldu halen geçmedi, ne üstüne otura biliyorum ne rahat yata biliyorum oturma yastığı aldım ama başına gelip çaresini bulan varmı
Aynı ağrıyı bende çekiyorum fizik tedaviye gittim ödem oluşmuş dedi daha sonra nöral terapi diye birley var oraya iğne yaptı baya hafiflettş ama hala tine ağrıyor bi kaç kere daha yapsam iyi olurdu