Kasık ağrısı

rahimekilicdal06 profile picture

rahimekilicdal06 |

Merhaba arkadaşlar, 10+1 haftalık gebeyim bu hafta kasık Ağrılarım var sizce normal midir, bu zamana kadar hiç öyle bişey olmadı mide bulantısı dışında, araştırdım fetüs döneme geçiş olduğu için ve bu hafta cinsiyet belirlendiği için normalmiş diye duydum.

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

asli1453yuksel profile picture

Kasık ağrılarınız çok normal çünkü rahminiz genişliyor, rahim bağlarınız geriliyor... Bebeğiniz için rahminiz hazırlık yapıyor... Ama çok şiddetli adet ağrısı gibi ağrınız varsa beklemeden doktorunuza danışın..

Kasık ağrısı için cevap | Momy