nesemblr |
8 aylık bebişim var mama vermiyorum iştah yok ek gıda ile ilgili hiç bişey yemiyor yatmıyor. anne sütü ve su iciyorum lakin ıslak bez sayısı 2 tane en fazla bir haftadır oyle normal mi bide ishal için ne yapabilirim fikir verir misiniz.
nesemblr |
8 aylık bebişim var mama vermiyorum iştah yok ek gıda ile ilgili hiç bişey yemiyor yatmıyor. anne sütü ve su iciyorum lakin ıslak bez sayısı 2 tane en fazla bir haftadır oyle normal mi bide ishal için ne yapabilirim fikir verir misiniz.
Yeteri kadar besin almıyor bence günde 5 6 çişlş bez görmek lazımmış oda yeteri kadar besin aldığını gösteriyormuş