ıslak bez sayısı ve ek gıda

nesemblr  profile picture

nesemblr |

8 aylık bebişim var mama vermiyorum iştah yok ek gıda ile ilgili hiç bişey yemiyor yatmıyor. anne sütü ve su iciyorum lakin ıslak bez sayısı 2 tane en fazla bir haftadır oyle normal mi bide ishal için ne yapabilirim fikir verir misiniz.

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

gsemanur1996 profile picture

Yeteri kadar besin almıyor bence günde 5 6 çişlş bez görmek lazımmış oda yeteri kadar besin aldığını gösteriyormuş