İkiz gebelikte son haftalar

melisahavuz53 profile picture

melisahavuz53 |

30+5 e kadar sağ salim gelebildik çok şükür ama dün gece ellerimde ve ayaklarımda şiddetli kaşıntılar oldu ve bugün sabah da ellerimin biraz şiştiğini ve karıncalanmaya başladığını hissediyorum. Biraz araştırdığımda gebelik kolestazı veya zehirlenmesi tarzında şeyler gördüm. Tecrübelerinizi aktarır mısınız erken doğumdan çok korkuyorum. 🥺

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

asli1453yuksel profile picture

Kolestaz olabilir, doktorunuza danışmanızı öneririm... Erken doğum konusuna gelince hiç korkmayın demicem muhtemelen ilk doğumunuz, insan bilmediği şeylerden korkar... Ama hep kendinize telkin verin ben yaparım, herşey çok güzel olacak, sağ salim kolaylıkla bebeğimi kucağıma alıcam diyerek.. Nefes egzersizi yapın... İkiz gebelikte genelde sezeryan yapıyorlar ama sizin tercihiniz hangisi?